2021/07/03 1 نظر دریچه منهول کوپلیمری

دریچه منهول کوپلیمری سایز 80 D400

دریچه منهول کوپلیمری 80 یک نوع دریچه هوا است که برای کنترل جریان هوای ورودی و خروجی در سیستم های تهویه مطبوع استفاده می شود. این دریچه با استفاده از یک کوپلیمر پلاستیکی ساخته شده است که به صورت ذوزنقه ای شکل دارد و قابلیت چرخش دارد تا جریان هوا را از طریق باز و بسته شدن دریچه کنترل کند. با تغییر زاویه دریچه، جریان هوا به سمت دلخواه کنترل می شود و در نتیجه دمای داخلی ساختمان و مصرف انرژی کاهش می یابد.

شرکت لوله سنتر زیر نظر شرکت آبیاران صنعت اقدام به تولید نوعی خاص از دریچه های منهول کرده است که درکنار زیبایی خاص خود وزنی معادل 17 کیلوگرم دارند و درمقایسه با دریچه های هم نوع خود نانوکامپوزیت وزنی معادل 130 کیلوگرم و چدن داکتیل وزنی معادل 170 کیلوگرم را داراست .

این دریچه ها در کنار زیبایی و وزن بسیار سبک خود از تحمل بار بسیار بالایی برخوردار هستند .

این دریچه های ترافیکی کوپلیمری در تمام سطوح شهری قابل استفاده میباشند .

از دیگر مزایای این نوع از دریچه منهول های کوپلیمری سایز 80 میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضد سرقت بودن : این دریچه های ترافیکی کوپلیمری بدلیل استفاده شدن تکنولیژی خاص به کار رفته در این نوع از دریچه ها امکان سرقت شدن این نوع از دریچه های کوپلیمری به زیر 5 درصد رسیده است.
  • پاس شدن از استاندارد های مبلمان شهری: این نوع از دریچه کوپلیمری از رنگ بندی و زیبایی خاصی برخوردار هستند . به همین منظور این دریچه مورد تایید شهرداری ها میباشند.
  • مقاوم در برابر اشعه های خورشید : دریچه منهول کوپلیمری سایز 80 40 تن ،در برابر اشعه های UX و UV بسیار مقاوم بوده و این اشعه ها بر روی این دریچه ها در بلند مدت تاثیر نمیگذارند
  • قابلیت تحمل در شرایط جوی : این دریچه های کوپلیمری قابلیت تحمل در دمای بالای 70 درجه سانتیگراد و زیر 50 درجه سانتیگراد را داراست از این رو مورد استفاده در تمامی نقاط کشور را داراست.
  • ضمانت سرقت : این دریچه ها به دلیل ضد سرقت بودن تا 3 سال ضمانت بی قید و شرط را داراست.
  • ضمانت شکستگی : دریچه های کوپلیمری ترافیکی به مدت 5 سال ضمانت جانی و مالی و تعویض به خریدار میدهد که در صورت شکستگی تمام خسارت ها را متقبل میشود.
  • قابلیت تحمل فشار مستقیم 40 تن تحمل فشار

برای تماس با کارشناسان ما و خرید دریچه منهول کوپلیمری با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید.

0912-8334186 ……………………… 0912-7066166

021-66144527 ……………………. 021-66145209

برای دریافت اطلاعات بیشتر از مطالب زیر دیدن فرمایید.

دریچه منهول کوپلیمری سایز 80 پیاده رویی

دریچه منهول کوپلیمری سایز 60 پیاده رویی

برچسب ها
{ "@context" : "http://schema.org", "@type" : "Person", "name" : "loolehcenter", "url" : "http://loolehcenter.ir", "sameAs" : [ "http://instagram.com/abyaransanat" ] } 09127066166 کارشناس