2022/04/09 بدون نظر لوله کاروگیت

پخش لوله کاروگیت

لوله های کاروگیت در روز های اخیر به دلیل خاصیت مقاومت بالا در برابر فشار و وزن خاک خود دارای اهمیت بالایی پیدا کرده ، کاروگیت ولی فقط در برابر فشار خارجی مقاوم است ولی در مقاومت داخلی آن کم است.

از ایـن لوله که در بالا ذکر شد برای انتقال فاضلاب شهری استفاده میکنند و به دلیل خاصیت آنتی باکتریال ، خود از بروز آلودگی های زیست محیطی برای انسان ها و سایر جانداران خودداری میکند.

پس اگر شما هم نیاز به این داریند که آلودگی زیست محیطی در محل استقرار لوله صورت نگیرد این لوله گزینه مناسبی برای شما میباشد. با این گفته موافق است و معتقد است که حفاظت از محیط زیست مهم است.

پخش لوله کاروگیت
تولید و پخش انواع لوله کاروگیت

یکی دیگر از ویژگی های لوله کاروگیـت میتوان به حالت شیار گونه آن اشاره کرد ، این حالت باعث میشود که لوله در مقابل رانش زمین و فشار خاک در عمق 10 متری زمین خنثی شود و لوله نترکد .

لوله کاروگیت نیازی به جوش دادن نـدارد و برای اتصال کافیست دو سر لوله ها را داخل یک دیگر کنید!!!

چون این لوله ها حالت شیار دارند پس با خیال راحت میتوانید این دو سر لوله را به هم متصل کنید.

ولی این روش برای لوله کشی مستقیم جواب میدهد ولی برای حالت های، دیگر مثلا جایی که نیاز دارد که لوله از خط مستقیم انحراف پیدا کند باید از اتصالات کاروگیت استفاده کنید .

که به معروف ترین آنها میتوان به زانو کاروگیت و کوپلر اشاره نمود .

لوله کاروگیت را به دو دسته تقسیم بندی میکنند :

لـوله کاروگیت سبک یا 16.5 نیوتن و لوله کاروگیت سنگین 31.5 نیوتن و سبک تا 2 متر زیر خاک میتوان لوله گذاری نمود و قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است ولی لوله کاروگیت سنگین تا 10 متر میتوان در زیر خاک لوله گذاری کرد .

دیگر مزیت این لوله میتوان به وزن سبک آن اشاره کرد برای مثال لوله کاروگیت سایز 400 میلیمتر وزن هر شاخه 6 متری آن حدود 54 – 55 کیلوگرم اشاره کرد .

در حالی که لوله پلی اتیلن سایز 400 وزنی معادل 168 – 170 کیلوگرم اشاره کرد پس برای حمل و نقل و همچین بارگیری و تخلیه بار نیازی به جرثقیل نبوده و به راحتی با کمک دست میتوان تخلیه کرد .

از کجا لوله کاروگیت بخرم؟

یکی از شرکت هایی که در زمینه تولید و پخش لوله کاروگیت با قیمت مناسب فعالیت میکند شرکت لوله سنتر میباشد که میتوان در صورت نیاز مشتری عزیز فاکتور رسمی صادر و به دست مصرف کننده برساند.

لوله سنتر لوله کاروگیت در سایز های مختلف تولید میکند که از سایز 110 میلیمتر یا 4 اینچ تا سایز 2500 میتوان به آن اشاره نمود و همچین این شرکت لوله پلی اتیلن نیز تولید و روانه بازار میکند.

شما میتوانید ، برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ذکر شده در سایت با کارشناسان فنی و فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

برچسب ها
{ "@context" : "http://schema.org", "@type" : "Person", "name" : "loolehcenter", "url" : "http://loolehcenter.ir", "sameAs" : [ "http://instagram.com/abyaransanat" ] } 09127066166 کارشناس