2022/08/03 بدون نظر مخزن

مخزن پلی اتیلن ( منبع آب پلی اتیلن )

مخزن آب نیاز هر سازنده ای است که ساختمان های مسکونی ، تجاری و تفریحی است و حتی نیاز کشاورز هایی است که در زمین هایی محصولات خود را کشت میکند که آب در آن مناطق کم است و نیاز دارد.

مـخزن های همانطور که قبلا در مخزن پلی اتیلن به آن اشاره شد ، در ادامه نیز در رابطه به آن دوباره توضیحاتی ارائه خواهیم داد:

مخـزن های آب پلی اتیلن چندین نوع دارند که چند مورد از پر استفاده ترین آن ها به شرح ذیل می باشد:

  • مخزن ایستاده
  • منبع آب زیر پله
  • مخزن خوابیده
  • مخزن مکعب مستطیلی
  • مخزن استوانه ای ایستاده
  • مخزن استوانه ای خوابیده

مخرن ایستاده پلی اتیلن

مخزن آب ایستاده

09127066166

09128334186

02166145209

02166144527

مزایا استفاده از مخزن ایستاده پلی اتیلن :

 این نوع از مخازن آب به درد جاهایی میخورد که جایی که مورد استفاده قرار میگیرد دارای فضای محدودی باشد و یا نیاز باشد تا تمام آب درون منبع استفاده شود. در این صورت بهترین راه کار استفاده از مخازن ایستاده میباشد. مخازن ایستاده به دو صورت تولید می شود، استوانه ای و مستطیلی می باشد. در این صورت شما بسته به نیاز خود و همچنین محلی که مخزن را نصب کنید میتوانید انتخاب کنید.

مخزن مستطیلی خوابیده پلی اتیلن :

در این مدل مخزن پلی اتیلن ، محصول به صورت عرضی ساخته شده است که در صورتی که محل مورد استفاده از عرض بیشتری برخوردار است ولی در ارتفاع مشکل دارد یا اگر میخواهید به صورت حرفه ای مدیریت فضا کنید این مدل برای شما گزینه خوبی می باشد .

مخزن زیرپله ای :

در این مدل از مخزن مناسب منزل های مسکونی می باشد که تعداد واحد های آن دو یا سه واحد می باشد. این مخزن های آب به طوری طراحی شده است که در زیر زپله ساختمان شما به راحتی جا میگیرد و هیچ فضای اضافه ای را اشغال نمی کند .

شرایط خرید به چه صورت است؟

شرایط خرید به این صورت است که شما با شماره تماس شرکت ، تماس حاصل میفرمایید و پس از استعلام قیمت ، شرکت برای شما پیش فاکتور صادر میکند . و پس از تایید شما برای شما فاکتور فروش صادر ، و مخزن های خواسته شده برای شما ارسال میشود.

آیا امکان خرید به صورت رسمی وجود دارد؟

بله، امکان فروش رسمی در صورت نیاز مشتری وجود دارد .

برچسب ها
{ "@context" : "http://schema.org", "@type" : "Person", "name" : "loolehcenter", "url" : "http://loolehcenter.ir", "sameAs" : [ "http://instagram.com/abyaransanat" ] } 09127066166 کارشناس