2022/06/18 بدون نظر لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن PE 100

در حال حاضر با پیشرفت کشور در زمینه تولید لوله پلی اتیلن کارخانه های زیادی پا به عرصه تولید لوله پلی اتیلن گذاشته اند که همگی آنها از لوله 16 قطره ای تا سایز 630 میلیمتر تولید میکنند.

در متن ادامه خواهید لیست قیمت جدید لوله پلی اتیلن را خواهید دید

ولی این لوله ها هیچ کدام تاییده استاندارد ندارند زیرا مراحل دریافت استاندارد و تجهیزات لازم برای گرفتن تاییده استاندارد از سازمان استاندارد و جهادکشاورزی بسیار گران و هزینه بر هستند .

اما شرکت آبیاران صنعت دارای تاییده های لازم استاندارد کشوری و مجوز های رسمی از سازمان هایی مانند جهاد کشاورزی و . . . را دارا می باشند.

مورد بعدی که سازمان ها برای صدور تاییده استاندارد بسیار حساس هستند مواد مورد استفاده درون لوله ها هستند . یعنی باید درون لوله های پلی اتیلن حداقل 80 درصد از مواد نو استفاده کنند،

که خب هزینه هر متر لوله به مراتب بیشتر میشوند اما این لوله ها اگر در جای مناسب کار گذاشته شود عمر مفید آن ها به 50 سال میرسند.

همچنین باید درون کارخانه هایی که دارای تاییده استاندارد هستند باید یک آزمایشگاه جهت تست و کنترل کیفیت لوله داشته باشد و به همین منظور کارخانه لوله پلی اتیلن شرکت آبیاران صنعت تمام تجهیزات به روز جهت کنترل کیفیت را داراست .

مزایا لوله های پلی اتیلن آبرسانی ، کشاورزی و فاضلابی شرکت آبیاران صنعت

سیستم آبراسانی پلی ایتلن راه حلی کامل برای تمامی کاربری ها و شرایط اجرای متفاوت است که در راستای پاسخگویی به نیاز های استاندارد EN 12056  برای سیستم های کشاورزی درون ساختمان و بر اساس استاندارد ملی INSO 14427 و استاندارد های جهانی و اروپایی ISO 4427 ، EN 1201 و EN 1519 تولید میشود .

پلی اتیلن آبرسانی همچنین انتخابی بسیار مناسب برای کنترل سیستم آب باران شاختمان می باشد.

با توجه به الزامات مبجث شانزدهم مقررات ملی ساختمان، آب باران  باید به صورت کنترل شده و یک پارچه از بام تا پایین ترین قسمت ساختمان باید با فشار آزمایش شود.

پیش از این انتخاب این کار فقط محدود به لوله های آلیاژی بود.

لوله پلی اتیلن آبرسانی در مقایسه با لوله های آلیاژی ( آهنی ) رایج بسیار سبک تر است، دچار پوسیدگی و گرفتگی نمیشود و اجرای آن به مراتب راحت تر ، ساده تر و کم هزینه تر میباشد.

لیست قیمت لوله پلی اتیلن PE 100 شرکت آبیاران صنعت
لیست قیمت به روز لوله پلی اتیلن شرکت آبیاران صنعت تا خرداد ماه سال 1401

برای دانلود لیست قیمت لوله پلی اتیلن اینجا کلیک کنید .

همچنین لیست قیمت دریچه منهول تا خرداد ماه 1401

لازم به ذکر است که شرکت لوله سنتر یکی از چند زیر مجموعه های شرکت آبیاران صنعت می باشد.به همین خاطر است که در این سایت از آبیاران صنعت به صورت مکرر نام برده میشود

برچسب ها
درباره نویسنده
{ "@context" : "http://schema.org", "@type" : "Person", "name" : "loolehcenter", "url" : "http://loolehcenter.ir", "sameAs" : [ "http://instagram.com/abyaransanat" ] } 09127066166 کارشناس